TENQ voert campagne wateropleidingen

Hogeschool Zeeland heeft voor jongerenzender TENQ gekozen om op een vernieuwende manier haar wateropleidingen en oriëntatieactiviteiten onder de aandacht te brengen. Tot en met 17 april 2009 zal een campagne te zien zijn op de beeldschermen van TENQ op 208 scholen door het hele land. Ook maakt Hogeschool Zeeland gebruik van de segmentatiemogelijkheden van TENQ door de campagne alleen op scholen met HAVO-, VWO- en/of MBO-onderwijs te vertonen.

De keuze voor TENQ was snel gemaakt: “TENQ biedt ons de unieke mogelijkheid om bij de promotie van de opleidingen op opleidingsniveau te segmenteren. Dit maakt de campagne doeltreffender. Daarnaast is TENQ als watergerelateerd medium natuurlijk een perfect communicatiekanaal voor onze wateropleidingen”, aldus Yvette Hamerling van Hogeschool Zeeland.

Studenten die kiezen voor een wateropleiding van Hogeschool Zeeland zijn in de toekomst bijvoorbeeld in staat om nieuwe eilanden voor de kust van Dubai te maken, topmanagers van grote internationale bedrijven te worden of kindersterfte in Nepal en Mali te verbannen door het realiseren van een nieuw drinkwatersysteem. Dit kunnen ze bereiken door te kiezen voor een HBO-opleiding Aquatische Ecotechnologie of Civiele Techniek. Beide opleidingen zijn door de Keuzegids Hoger Onderwijs 2009 uitgeroepen tot beste opleiding van Nederland in hun soort.
 
Een ogenblik geduld... de informatie wordt binnengehaald.