Partners

Stichting WaterWijs werkt samen met een reeks maatschappelijke organisaties die -ieder met hun eigen expertise- een belangrijke bijdrage leveren aan TENQ. De Stichting werkt nauw samen met Nederlandse gezondheidsorganisaties, een groot aantal Nederlandse waterbedrijven, goede doelen gelieerd aan de watersector en ervaren producenten van jongerencontent.

European Water Partnership:
"TENQ is een uitstekend voorbeeld om het belang van gezond drinkwater bekend te maken onder jongeren. Het European Water Partnership steunt TENQ van harte om het succes van TENQ uit te breiden in Europa." Tom Vereijken - Directeur EWP

Brabant Water:

'Wij willen met de inzet van de waterkoelers het drinken van water onder jongeren stimuleren. Water is namelijk ontzettend gezond. Het helpt deconcentratie verhogen en is essentieel in de strijd tegen overwicht. En wie kan dat water beter aanbieden dan wij?'

Waterbedrijf Groningen

Ook directeur drs. J.A.J. Krosse van het Nederlands Instituut voor Gezondheidsontwikkeling en Ziektepreventie (NIGZ) spreekt zich zeer positief uit:
'Het project vinden wij uitermate sympathiek en omdat het een bijdrage levert aan de gezondheid van scholieren kunt u ons beschouwen als een groot voorstander van de realisatie van dit project.' NIGZ is ook initiatiefnemer van het project De Gezonde School waarin TENQ deeluitmaakt van de 'Toolkit Overgewicht'.

De Landelijke Stichting Tegen Zinloos Geweld vindt TENQ een goed initiatief en ondersteunt het project.

De Nederlandse Obesitas Vereniging is eveneens zeer enthousiast is over het initiatief en ondersteunt TENQ van harte.

PZ levert Stichting WaterWijs passende webapplicaties